keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 440/29.11.2005 Privind actualizarea valorii devizului general pentru obiectivul de investiţie: "MODERNIZARE STRADA ULPIA TRAIANA"

29.11.2005

Hotararea Consiliului Local 440/29.11.2005
Privind actualizarea valorii devizului general pentru obiectivul de investiţie: "MODERNIZARE STRADA ULPIA TRAIANA"


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere referatul nr. SC2005 - 19758 din 17.11.2005 al Primarului Municipiului Timişoara domnul GHEORGHE CIUHANDU
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilordin cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Hotărârea Consiliului Local nr.43/24.02.2004 - privind aprobarea studiului de fezabilitate "MODERNIZARE STR. ULPIA TRAIANA"
Având în vedere Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 45/2003 privind finaţele publice locale, aprobată prin Legea nr. 108/2004;
In conformitate cu prevederile art.38 lit. (d), (f), (l) din Legea nr.215/.2001 privind administratia publică locală modificată;
În temeiul art. 46 din Legea nr.215/.2001 privind administratia publică locală, modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă devizul general pentru obiectivul de investiţii "MODERNIZARE STR. ULPIA TRAIANA" de la valoarea 658.361,10 lei (159.294 euro ) la valoarea 1.542.282 lei reprezentând 437.352 euro, conform anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei Horărâri se încredinţează Direcţia Edilitară şi Direcţia Economică a Primăriei Municipiului Timişoara

Art. 3:0 Prezenta Hotărâre se comunică:
- Prefecturii Judeţului Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Serviciului Juridic;
- Serviciului Audit Public Intern;
- Serviciului Centrul de Informare pentru Cetăţeni;
- Biroului Relaţii Publice;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
DANIEL B. URSU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Deviz_Ulpia_Traiana.pdf

- 3 -

DEFALCAREA CONŢINUTULUI CAPITOLELOR DEVIZULUI GENERAL PT. OBIECTIVUL "MODERNIZARE STR. ULPIA TRAIANA"

VALOARE APROBATĂ FEBRUARIE 2004

VALOARE REZULTATĂ ÎN URMA LICITAŢIILOR

Mii lei ROL Lei RON 1. Cheltuieli pt. obţinerea şi amenajarea terenului

1.1. Obţinerea terenului 1.2. Amenajarea terenului 1.3. Amenajări pentru protecţia mediului

2. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului - nu este cazul

3. Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica 439210 37873 3.1. Studii de teren

-topo -geo -hidro

3.2. Obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii 23800 -avizul ROMTELECOM -avizul ELECTRICA -avizul DISTRIGAZ NORD -avizul AQUATIM -avizul COLTERM -acordul de mediu -avizul de gospodărire a apelor -certificatul de urbanism -autorizaţie de construcţie

3.3. Proiectare si engineering 226940 37873 studiu de fezabilitate 7973 proiect tehnic+caiet de sarcini+detalii de execuţie 29900 verificare proiect (4% din PT+CS+DDE)

3.4. Organizarea procedurilor de achiziţie publică 3.5. Consultanţă 113470

-consultanţă pt. SPF, studiu de piaţă, evaluare 3.6. Asistenţă tehnică 75000

-asistenţă tehnică (0,4% din investiţia de bază) -urmărire execuţie prin inspectori de şantier (0,1% din investiţia de bază)

4. Cheltuieli pentru investitia de baza 5673500 1413467 4.1. Construcţii şi instalaţii 5673500 1413467 4.2. Montaj utilaj tehnologic

-nu este cazul

4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si funcţionale cu montaj -nu este cazul

4.4. Utilaje fără montaj şi echipamente de transport -nu este cazul

4.5. Dotări -nu este cazul

5. Alte cheltuieli 470901 5.1. Organizare de şantier 3,5% 113470

5.1.1. Lucrări de construcţii 2,5% 113470

Valoare (inclusiv T.V.A.) Nr. crt.

Denumirea capitolelor si subcapitolelor de cheltuieli

5.1.2. Cheltuieli conexe organizării 1,0% 5.2. Comisioane, taxe, cote legale, costuri de finanţare 73756 18375

- 4 -

5.2.1. Comisioane, taxe si cote legale 73756 18375 -ISC 0,8% din C+M cap 1.2+1.3+2+4.1+4.2+5.1.1 45388 11308 -CSC 0,5% din C+M cap 1.2+1.3+2+4.1+4.2+5.1.1 28368 7067 5.2.2. Costul creditului 0

5.3. Cheltuieli diverse si neprevăzute 5%din cap.1.2,1.3, 2, 3 si 4 283675 72567

6. Cheltuieli pentru darea in exploatare 6.1. Pregătirea personalului de exploatare 0 6.2. Probe tehnologice 0

TOTAL DEVIZ GENERAL 6583611 1542282 TOTAL C+M 5786970 1413467

TOTAL DEVIZ GENERAL RON 658361 1542282 TOTAL C+M RON 578697 1413467

1413466

Atasament: Referat_-_Deviz_Ulpia_Traiana.pdf

ROMÂNIA SE APROBĂ, JUDEŢUL TIMIŞ PRIMAR PRIMĂRIA TIMIŞOARA DR.ING. GHEORGHE CIUHANDU DIRECŢIA EDILITARĂ BIROUL INFR. TRANSPORT NR. 19758 DIN 17.11.2005

REFERAT privind actualizarea valorii Devizului General pentru lucrarea

„Modernizare strada Ulpia Traiana” În urma numeroaselor solicitări ale cetăţenilor cu privire la condiţile impracticabile de circulaţie de pe str.Ulpia Traiana,Primăria Municipiului Timişoaraa introdus în programul de investiţii drumuri, execuţia lucrărilor de „Modernizare strada Ulpia Traiana”.

Strada Ulpia Traiana este situată în zona de sud-vest a municipiului Timişoara, sectorul proiectat fiind cuprins între str. Memorandului şi blv. L.Rebreanu precum şi între str. Lidia şi str. Musicescu.

Această stradă are trei sectoare distincte şi anume: între străzile Memorandului şi Rebreanu strada este pietruită cu un macadam degradat prevăzut cu unele denivelări şi cu multe gropi; între străzile Lidia şi Mureş strada este pietruită, cu o pietruire foarte degradată prevăzută cu degradări specifice drumurilor pietruite (gropi, denivelări, burduşiri) din cauza acestora circulaţia se desfăşoară anevoios în perioadele umede ale anului, iar între străzile Mureş şi Musicescu strada are o îmbrăcăminte din pavele din piatră naturală cioplită îmbrăcămintea fiind foarte denivelată pavelele sunt şlefuite, iar pe unele sectoare restrânse ca suprafaţă pavelele au fost distruse, iar separarea îmbrăcămintei s-a făcut cu beton de ciment.

Studiul de Fezabilitate se realizează în vederea creeri unor condiţii corespunzătoare desfăşurării circulaţiei pe tot parcursul anului, îmbunătăţindu-se astfel siguranţa circulaţiei şi confortul utilizatorilor. Studiul de Fezabilitate „Modernizare strada Ulpia Traiana” a fost aprobat de Consiliul Local prin HCL nr.43 din 24.02.2004. În conformitate cu Devizul General aprobat a rezultat pentru proiectarea şi execuţia lucrării o valoare de 595.574 lei. Valoarea minimă ofertată in urma aplicarii procedurii de atribuire a contractului de executie a fost de 1.428.013,09 lei.

In data de 08.11.2005 a fost repetata pentru a treia oară procedura pentru atribuirea contractului de executie iar valoarea minima ofertata a fost de 1.443.366,47,depăşind şi de această dată valoarea aprobată. În conformitate cu prevederile HG 1179/24.10.2002 privind aprobarea structurii devizului general şi a Metodologiei privind elaborarea devizului general pentru investiţii şi lucrări de investiţii art.7 „Devizul general întocmit la faza de proiectare – Studiu de fezabilitate se actualizează după încheierea contractelor de achiziţie publică de lucrări,pe baza cheltuielilor legal efectuate pînă la acea dată şi în urma aplicării procedurii de achiziţie publică de lucrări,rezultând valoarea de finanţare a obiectivului de investiţie/lucrărilor de investiţie”.

Deasemenea au fost identificate fonduri disponibile prin economiile realizate la lucrările în curs de execuţie,dar având în vedere tendinţele de creştere a preţurilor la materialele de construcţii

la repetarea procedurilor pentru atribuirea contractelor de execuţie lucrări este posibil să se obţină valori mai mari.

Având în vedere necesitatea executării lucrărilor de modernizare a străzii Ulpia Traiana ,

prezentăm spre aprobare Devizul General cu noile valori obţinute în urma licitaţiei.

DIRECTOR D. EDILITARĂ, DIRECTOR ECONOMIC, DUMITRU ANDOR ADRIAN BODO ŞEF SERVICIU TRP, ŞEF SERVICIU JURIDIC, IOAN GANCIOV MIRELA LASUSCHEVICI ŞEF BIROU IT, ÎNTOCMIT, VASILE OLAR SZABO GEORGETA